Pages

29 October 2010

boring

org duk sibuk stadi skrng.. maklum la.. 1 n 2 dah stat exam.. EDU lg tu.. pening kepala.. rs nk pecah je kpla duk stdi EDU.. rs cm benda sm je bc EDU 1 n EDU 2... pk2 rs cm bleh gorng je time exam nanti... tp takut gak klo x bc x dpt jwb lngsung... nk goreng pn kna ada bahan2, rempah2, baru nyaman rs mengGORENG... bc je la.. minta tlg ALLAH agr permudahkan nanti nk jwb... tension dk stdi sempat lg  aku buka intenet blaja.. malang nya aku bkn study edu.. tp stdi photoshop.. bnyk cr2 nk suh gmbr nmpk raget. tp ya la masa x mngIZINkan aku tuk mencuba.. tp sempat gak la aku try2 skt2.. pening kepala otak tu duk try cr2.. terlalu komplexs,, hahahahahahaahha.... tp best...

  tgk la hasil aku photoshop....



pertama anda perlu gmbr model  dan background

background
gmbr model

hasil pertama

edit2 skt.. hasil nya............

No comments: