Pages

30 January 2012

buku baru



Lama dah aku nak update sal benda ni Cuma masa and internet je  yang membataskan… buka sekolah 4 jan aku tlah msuk pulau tetabaun dan pagi2 tu jg aku d pgl msk blik boss untuk trima surat pertukaran sekolah.. aku dipndahkan ke SK SEMAWANG….. fuh… lega, akhirnye aku dapat kluar dr skolah yg mmc x mcm sekolh.. cam sial la dk ctu… hahahahha.. truk sgt ngan pentadbiran GB n PKPK yg bahalul…
Oppssss.. terlebih sudah .. cadang taun 2012 ini aku dah x nk dh memaki.. makian penyamun azam dh xnk samun lagi… ok, ttp crite skolh lama.. skrang ini aku nk crite ttng sklh baru ku , SK SEMAWANG… di sklh baru aku tgl di rmh sewa d Sandakan, dan perjlnan untk ke sklh memakan masa hmpr 50 mint jln darat dan 2 mint naik bot (30hp n fullhouse)… sebenarnya nk ke sekolah ada 2 jln iaitu batu 19 dan batu25 (sungai monyet..) . jika melalui batu 19, xperlu la naik bot, dapat sampai trus ke sklh tp memerlukan kenderaan 4x4 baru lah dapat JALAN…

Sshla plak nk cite, ermmm aku show gambar la… LETS PICTURE SPEAK…
























No comments: