Pages

23 November 2010

cuti

cuti sekolah telah tiba.. sama gak ngan cuti maktab... maklum r, cikgu kan... cuti kali sangat lain dan memberi kesan yang mendalam dalam diri ku sebab kali ni aku pulang dari sarawak dan insyaallah tak kan kembali lagi.. bukan ku x nak pegi sarawak lagi, tapi kali ni aku dah abis blaja dan akan di posting kan entah ke pelusuk negeri mana, dan aku harap bukan sarawak kerana dah 5tahun 1/2 aku di sana.. nak gak cuba berada di tempat lain pulak kan.... cuti... best dapat rest kat kampung tapi sangat boring.. ku ulang lagi.. sangat boring sebab x de aktiviti nk buat.. nak online pun ssh sbb aku x de berukband... terpaksa la p CC.. duit beb... pokai ni... hari ni dh masuk ari ketiga aku di umah.. perkembangan semakin positif yang mana aku berjaya menaikan lagi berat badan ku ini.. masakan tidak naik, bagun  pagi kul 7, makan, kul 9.30 tido lagi, bagun lak kul 2, makan lagi, kul 3.30 tido lagi.. begitulah rutin aku sepanjang cuti ni nampaknya... kenapa aku  tak keje.. bukan ku malas, tapi alang2 je kan nak keje, cuti hanya sebulan, wt ssh je, baik aku keje habis kan beras je... hahahahhaah... hidup ku cukup boring lantaran ketiadaan kawan di rumah... teman2 masih meneruskan pengajian mereka dan sengit berjuang di medan peperiksaan...
travellll........... aku nak travel, tapi kemana? enth la... walaupun aku bakal memasuki alam pekerjaan bulan 1 ni(insyaallah) tapi aku masih merasakan diriku belum cukup matang dan berdikari, mungkin sebab layanan manja dirumah.. tidak pernah dipaksa bekerja keras ... I MUST LEAVE MY COMFORT ZONE TO INDENPENT............
sapa2 yang ada keje kosong bleh la promote kt aku... nak try idup ssh gak.. even my family are low economy status but i never feel the poorness... THANK YOU VERY MUCH TO MY FAMILY.. but from now on, i must help u all.....

No comments: