Pages

17 November 2010

K F C

ayam baru.. mega mix (klo x silap nm die)
Tadi tepat jam 8.45 malam, aku n geng (jiman, syam, che mo, n cester) telah mngadakan jamuan perpisahan  kt KFC.. sebenarnya sedih gak sbb tinggal lg 2 hari tuk aku berada di bumi kenyalang. Kerana lepas ni aku pulang ke semenanjung mungkin dh x kan datang ke sarawak.. Makan KFC order cm biasa je sbb skrng  zaman ekonomi tengah gawat walaupun KERAJAAN mengumunkan ekonomi makin bagus tapi sehingga kini elaun kami masih lum masuk dengan alasan tiada peruntukan................ eh.. silap,,........


aku nk ckp sal mkn kt KCF je bkn sal ekonomi negara... makan selama 5 minit je tapi kutuk orang selama 2 jam..hahahahha... maklum r bila kita dh lama kenal orang kita akan tau baik buruk orang tu...   ehh............. lg skali lari tajuk.. 
Tadi ada la beberapa keping gmbr ambil kt KFC dengan kamera NIKON D500 oleh photographer SYAM...aku pn edit la skt gna lightroom..









no.12 ni tnggu burger.. order by che mo.. fish burger..


jiman yang dh kenyang

























meleleh makan ayam






cester yang baru nk stat kutuk orang






















nah.... fatwa dari cester






asyik duk kutuk orang.. hahaha
.

No comments: